Voluntaris d'Alnus/CEPA-Ecologistes de Catalunya completen i instal·len un alberg d'insectes aportat per Depana, al torrent de can Cortès. En la zona que custodia i manté en acord amb el consorci del Parc Natural de Collserola.


L'alberg, en realitat, té la funció de niu per a la reproducció de diversos tipus d'insectes, sobretot, varietats d'abelles i escarabats, vespes i aranyes. Tenen diversos tipus de cavitats on criar, entre fullaraca, escorça, branquetes i pinyes, a canyes de diverses mides i dins d'un totxo.
27 anys fent Natura en un petit indret que ens van autoritzar El parc de Collserola i l'Ajuntament de Sant Just. Estem orgullosos de la feina feta i continua amb un responsable Joaquim i l'ànima del grups des de el naixement Oleguer .
ResponElimina